Tränat<3

Hejsan har  precis tränat och duschat. De va skitkul på basketen idag! vi spelade match och jag tycker att jag gjorde ganska bra ifrån mig :)
Innan idag var jag och handla mat till festen imorron med Cajsa. Handlade typ asmycket läsk, mycket chips, morötter, gurka, dipp och lite andra grejer.
Idag är det bara 1 vecka, 2 dagar och 1 natt tills jag, mamma, min bonuspappa Joakim, min bonussyster Amanda, mina kusiner Sofia och Lisa, min moster Anne, min morbror Per, min bonusfarmor Sylvia, mina bonuskusiner Matilda och Kim, min bonusfaster Jarnette, min bonusfarbror Jonas och 4 andra vi känner (de blev många att skriva!) åker till spanien :D Längar ihjäl mig! och såklart till festen imorron :) Juste! vi ska spela match imorron mot seriens bästa lag, har förlorat mot dom förra matchen och dom är grymma! Men vi ligger tvåa så om vi slår dom så kommer vi bli etta, hoppas det för vi var förra seriens bästa lag i västra och vill bli det i år igen!
Men nu måste jag dra och äta!
Nej förresten jag kom på en sak till. Jag har ju bara skrivit om cajsa när jag skrivit om mina vänner och då vill jag skriva om nåra till mest min bästa vän Bella<3
Bella jag vet inte hur jag skulle klara mej utan dej heller! lika lite som jag skulle kunna vara från cajsa. Du har ställt upp för mig många gånger sen vi blev bästisar vi 2:an eller 3:an. Jag älskar dej och vill att du ska veta att du alltid kan prata med mej och att jag kan ge dej en axel att gråta mot om det behövs!!<3<3
Jag vill bara säga också att min klass 7B är bäst! Älskar er!<3
Men nu måste jag äta! hejdå, puss och kram!<3

Kommentarer
Postat av: Isabella!

Haha, Ellen du är den bästa som finns och Cajsa med! Utan er och klassen är jag noll! Ni betyder allt , kom ihåg det. KRAM <3

2011-12-03 @ 15:50:31
URL: http://wounderlike.blogg.se/
Postat av: cajsa!<3

Hej fini !<333

Jag har en tävling pågång på min blogg där du har chans att bli veckans blogg !

Vinnaren utses om 1 vecka !



LÄNK : http://cajsaaborgh.blogg.se/2011/december/tavling.html

LYCKA TILL :)

2011-12-04 @ 19:39:09
URL: http://cajsaaborgh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0