SVERIGE!<33

hej! Ligger och myser i sängen och ska äta upp allt choklad i min julkalendern från den 11. Har ju varit spanien så har inte kunnat blogga på en hel vecka!
När jag var på flygplatsen så skulle jag lägga in ett inlägg men mobilen dampa så kunde inte det :(
Men iallafall, det var jättekul och gjorde en massa saker som:
shoppade, badade (maaaassor!), gick runt, solade (maaaassor!), åt glass (mmm...) och lite så.
Idag i skolan så har jag och cajsa haft smått damp :) vi gick runt och sjöng, sprang omkring, stalkade varandra och hade skiitskoj!
Efter skolan så va jag Alicia och Cajsa hos Alicia. Vi gjorde köttbullar och makaroner. De va ju inte de godaste precis för de va sånna där grovskitsmakaroner :S Efter det så spelade vi Wii. jag loosade heela tiden men aja år ju bra på annat :)
Men nu måste jag dra! hekdå!<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0