Datorn<3

hej sitter framför datorn och har kollat på avsnitt 3 och 4 i julkalendern, tycker den e bra. Älskar att titt a på julkalendrar de e mysigt och man känner sig liten igen :) igår bloggade jag ju inte så jag skriver de nu istället :)
Igår så spelade vi match mot ale som leder serien som jag skrivit innan, även om vi var skittaggade och tränat ny teknik och så så förlorade vi med 30 poäng!! Usch de va dåligt men jaja ska inte va sur för de.
Sen på kvällen så hade ju jag och cajsa klassfest :)
De va superkul! killarna såg sjuukt roliga ut och vissa tjejer såg verkligen ut som killar :) Men de va några som sa att de inte kunde komma när vi redan köpt allt så vi hade ganska mycket över, de va kanske inte jättebra. Men resten va super!!
Men nu måste jag dra! hejdå puss och kram! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0